Przyszła jesień, a z jesienną aurą rozpoczęły się nasze problemy ze wstawaniem. Niestety, ciemno robi się bardzo wcześnie, na dodatek ta parszywa zmiana czasu, która zaburzyła nam dotychczasową organizację dnia. 


Jak wstać bez problemu i szybko? Masz problemy ze wstawaniem? Pobudka? Czego się wystrzegać? W jakie gadżety zainwestować? Z czego zrezygnować, aby nasze wstawanie było mniej bolesne? Oto 10 prostych rad na problemy ze wstawaniem…

1. OKNA

Wielu lekarzy radzi zostawiać chociażby uchylone okno na noc. Wiemy, że dziewczyny są niesamowitymi zmarzluchami, dlatego okna można otwierać na tzw. mikro-wentylację, teraz taka usługa jest praktycznie w standardzie do każdego okna.

2. ALKOHOL STOP

Dodatkowo, dobrym pomysłem jest unikanie mocnych, alkoholowych trunków pod koniec dnia, to gwarantuje głęboki sen i dość witalną pobudkę. Dla palaczek – ostatni papierosek to góra godzina 20.00, nikotyna bowiem wpływa na sen podobnie jak kofeina zawarta w kawie.

3. PIŻAMA DLA ODDECHU CIAŁA

Dobrym pomysłem na problemy ze wstawaniem może być bawełniana bielizna lub piżama, tak aby skóra mogła bez problemu oddychać, takie piżamki znajdziecie chociażby w La Senza, Intimissimi, czy  nawet w Gattcie.

4. KOLORY ŚCIAN W SYPIALNI

Dodatkowo, należy pamiętać, że nasz pokój również musi być pozytywny, aby dobrze się wstawało, pamiętać należy,  że przy najbliższym remoncie wybieramy kolory jasne. Jeśli myślisz o nowych kolorach ścian to proponujemy paletę kolorów jasnych farb Dekroal, które są nie tylko farbami zmywalnymi, ale również świetnie trzymają kolor nawet kilka lat. Nam osobiście spodobała się strona internetowa firmy Dekoral, gdzie farby posegregowane są w odcień kolorystyczny i pięknie ponazywane grupowo, znajdziemy tutaj:

Kolekcję ‚Lekko jak z płatka’, gdzie dominują beże i wanilie, a naszymi faworytami są capuccino i kawowa pralinka. W tej palecie znajdziecie również odcienie lekko pudrowe, także idealne dla słodkich dziewczyn:).

Fajną grupą jest również ‚Radość w rozkwicie’ czyli typowe kolory lata, żółte i radosne. Nam się podobają: piasek pustyni i herbacianą różę.

Dla ulubienic fuksji Dekoral proponuje kolekcję ‚Tajemniczy ogród. Prawdziwe modowe tygrysice wybiorą pewnie żakardowy amarant, cytrynowy tiul, czy turkus – z kolekcji ‚Kolory wielkich miast’.

 5. LEKKA KOLACJA

Nie opychaj się na noc, nie jedz rzeczy tłustych, a przede wszystkim nie jedz słodyczy i nie chodzi tutaj o to, że utyjesz. Spożywanie zbyt dużej ilości pokarmów powoduje, że ciężko im się  rozłożyć w Twoim organizmie i rano źle się czujesz, możesz mieć również problemy gastryczne.

6. ROLETY

Jeśli jesteś posiadaczką rolet zewnętrznych to staraj się zostawić w sypialni uchyloną roletę, jeśli masz elektryczne rolety ustaw je na rano, jeśli budzisz się rano, a w domu wciąż jest ciemno, to organizm nie wie co się dzieje, promyk światła przywróci rytm biologiczny Twojemu organizmowi na problemy ze wstawaniem

7. DRZEMKA W TELEFONIE

Nastawiaj telefon na rano z funkcją drzemki, pamiętaj tylko, żeby nie przesuwać w kółko tej drzemki po wstaniu:)

8. ŚWIEŻA POŚCIEL

Pościel powinno się prać raz na tydzień. Oczywiście jeśli nie masz czasu na tak częste pranie – możesz przedłużyć ten termin:) Pamiętaj tylko, że pranie pościeli nic nie pomoże jeśli nie upierzesz również prześcieradła na którym śpisz. I uwaga – nie śpij na kocu (jako prześcieradło), gdyż na kocach wylęga się pięć razy więcej bakterii niż na klasycznych prześcieradłach!

9. O KTÓREJ KŁAŚĆ SIĘ SPAĆ?

Powszechnie mówią, że powinno się spać ok. 8 godzin. Oczywiście, chcesz jak najlepiej wykorzystać wieczór i rozumiemy, że lubisz dłużej posiedzieć, ok. 6 godzin Ci wystarczy.

10. PIJ DUŻO WODY

I na koniec naszej stawki: Czysta, niegazowana woda czyni cuda. Wypłukuje z organizmu bakterie, oczyszcza go, sprawia, że śpisz głębiej, dzięki czemu możesz się spokojnie wyspać.

ŚPIJCIE WIĘC SŁODKO KOBITKI!